9 lutego 2014

Nareszcie Grecja!

Sesja zdana. Po raz pierwszy wszystko przetrawiłam przy pierwszym podejściu.Może to kwestia motywacji? Za 12 godzin, nareszcie lecę do Grecji. Bilety kupione w promocji Lotu, wyszło trochę ponad 300 złotych w dwie strony. Cieszę się niezmiernie z tej wyprawy. Po październikowej Lizbonie, był to dla mnie kolejny, naturalny krok w poznawaniu Europy. Fajnie,że udało się to tak szybko. A co po powrocie?
Zaczynam ostatni semestr na studiach. Mając 23 lata, zaczynam wiedzieć, czym chcę się zajmować w życiu.Mam nadzieję, że w ciągu najbliższych paru miesięcy uda mi się wbić życie w odpowiedni tor.
Zaczynam też polować na jakiś trip na Litwę, Łotwę i Estonię.
No i nadszedł czas na wyprowadzkę z domu. Ciężko pewnie będzie znaleźć coś, co odpowiadać będzie zarówno mojej osobie jak i "lubemu", no ale jak nie teraz, to kiedy?

ps.
Na stronie http://www.poznan.pl/  po prawej stronie, zobaczycie ankietę, z głosowaniem nad umiejscowieniem kolejnych stacji PRM. Zachęcam do głosowania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może ci się spodobać:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.
Designed By Boutique-Website-Design